CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

26 juni 2009

[ Så var han död också… ]

Klockan är över tolv och jag är fortfarande vaken.
Det tillhör inte vanligheterna nu för tiden!
Inte att jag fortfarande sitter uppe vid den här tiden iallafall!

Det har varit en lugn kväll med massa sammandragningar.
Inte speciellt onda, men ett jäkla tryck neråt…
Böjar bli tjatigt det här.

Läste precis att Michael Jackson avlidit.
De va oväntat. Eller de kanske de inte var egentligen, va vet jag, har inte direkt haft koll på honom och inte är han nån idol heller, men han är ju trots allt “king of pop” (eller var, rättare sagt nu då) som hängt med länge!
Tror det hände tidigare idag så det lär väl stå på löpsedlarna imorgon antar jag… Ingen lär missa att han är död. Lite som Elvis antar jag.
Jaja, så var det med det.

Annars har jag inte så mycket mer att avslöja ;) *tss*

Imorn bär det antagligen av till Vänersborg…
Känns lite nervigt att åka iväg en så pass lång bit men jag kan ju inte nojja ihjäl mig för allt. Det händer ju inget där inne ändå!
Och sjukhus har dom väl i Vänersborg med antar jag.
Jaa ja, det blir nog bra!

Nu ska jag sova iallafall!

Natti!

0 kommentarer: