CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

17 juni 2009

[ Ge mig min kropp tillbaka ]

Även fast jag älskar min bebismage och vet att jag kommer att sakna den när bebis är ute så längtar jag tills jag kan handla kläder igen!
Kläder som jag inte behöver tänka om jag kan använda “efter magen”
Det dumma är ju att man inte *pang bom* får tillbaka den kroppen man hade innan heller… Så kanske har jag inte lust att köpa kläder efter graviditeten heller när den tiden är kommen.
Men jag hoppas att det kan gå ganska fort iallafall!
Mycket som jag gillar skulle jag väl iofs kunna ha som gravid också,
Långa linnen, klänningar, tunikor och t-shirts med jenas eller leggings är det bästa! Både för vardag och fest! ;)
Men vill ju veta att det sitter bra på kroppen även efter…
Så jag väntar nog…
Det tar ju inte precis slut på snygga kläder…

22202514_SANDRA-DRESS_BLUE-MELANGE_JUMPERS-CARDIGANS_A

sdazgin

  

1 kommentarer:

Emma sa...

Ja, idag när jag gick på stan och kikade efter nå midsommarfint så tänkte jag hela tiden "gaaah, att jag ska vara gravid NU".. Hade så gärna velat ha en söt somrig klänning från Gina liksom... Menmen, bara att vänta... Fick veta idag att jag gått upp 17kg, kan bara inte fatta att jag gått upp så mkt, mkt måste ju vara vätska!! Så nu vill jag verkligen ha ut ungen :)