CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

05 juni 2009

[ Älskling ]

Imorgon kommer Kriss hit! <3
Åh vad jag saknar honom! drygt tre veckor ifrån varandra… Nu dröjer det innan jag “lämnar” honom så länge igen ;)

Vi åker mot Skara på söndag förmiddag när allt är packat och klart!
Det har blivit en hel del extra inhandlat här uppe så jag hoppas VERKLIGEN att vi får plats nu! :S
Har ju även bebisens bilstol som inte är såå liten…
Jaa, det återstår att se!

Vemodigt att snart åka härifrån men samtidigt skönt att komma hem.
Det är dubbla känslor.

Tror nog att mamma och Mats också ser fram emot lite tystnad ;)

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag saknar er :) Ni är jätte välkomna tillbaka!

mamma sa...

Tycker att dessa veckor har gått otroligt bra och enormt fort. Men det måste jag erkänna att visst är det intensivt och visst blir man lite trött när vi varit så mycket uppi varandra men det har ändå varit mest nöje. Vi har njutit av Hampes olika upptåg, alltfrån att ha "busat" till alla "laliga" saker och av ditt sällskap.

Massa Kramisar