CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

29 juni 2009

[ En härlig dag ]

Blev ingen strand idag. Och jag gråter inte över det heller faktiskt.
Istället gick vi till Malins Kiosk och köpte glass och Hampe fick leka av sig i lekparken intill.. 2½ timme satt vi där ute, i skuggan, och det var såå skönt! Vid 18 tiden var Hampus dyng-trött efter allt klättrande, och åkande…så vi började röra oss hemöver, men bestämde snabbt att vi skulle försöka promenera ut bebis
Vräka henne med andra ord!
Det blev en rejäl prommis på nästan en timme och det gick hur bra som helst att gå… Förutom att svetten lackade.
Väl hemma så blev det i stort sett att lägga Hampe på en gång, och slänga sig själv i soffan… Och härifrån har jag knappt rest mig se dess ;) Trött blev jag allt men kände inget speciellt i magen...
Men precis när Kriss åkt till jobbet kom första “värken”.
Och sen har det fortsatt… Till och från i en och en halv timme nu!
Vågar dock inte hoppas på att det är på riktigt denna gången heller.
Det verkar aldrig bli “på riktigt”…
Men ont gör det… Eller gör det det egentligen? Känns gör det ju absolut.. Och det är ju inte åt det behagliga hållet direkt, men gör det verkligen såå ont? Nää, förmodligen inte om man jämför med riktiga värkar… Får bara vänta på att det gör djävulskt ont helt enkelt.
För det minns jag allt att det gjorde.
Fruktansvärt ont!

Så varför sitter jag här och gnäller?!
Det kommer bara bli värre ;)

2 kommentarer:

Emma sa...

Hoppas hon vill ut snart! ;)

Jag har haft lite svullna fötter ett par dagar, men igår kväll blev dom rejält svullna helt plötsligt! :( Uscha, visste inte att det kan vara så illa.. Kanske man borde kolla upp det? Vill bara föda nu, börjar bli tungt och jobbigt...


Kramiis

mamma sa...

Som sagt när det känns för dj... så är det bara att tänka: Värre kommer det att bli ;). När jag fick dej så väntade jag på de där fruktansvärda värkarna men de kom inte. Men ut kom du iallafall utan någon som helst hjälp.

Massa Kramisar