CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

01 mars 2009

[ Äntligen ]

Efter en fajt på ca 20 min vid 12 i natt så somnade Hampus utan nattvällingen och sov till kvart över nio! Äntligen!
Ska fortsätta såhär nu tills han lär sig att vara utan den. Har hittills “tröttnat” och gett med mig. Och därför vet han att han får välling tillslut. Men inte den här gången, nu är det slut på detta nattliga ätande. Han behöver det inte. Det är bara en ful ovana, som jag skapat åt honom! Och ingen av oss behöver det där extra springet som det medför, speciellt inte när det blir bebis i huset, då lär det bli tillräckligt med vakna nätter ändå! :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Heja på!!
Det här fixar du precis som du fixat allt annat.
Första dagen på ledigheten har börjat med mulet men bara -1,5. Tror jag ska ta mej en liten prommis så jag får igång kroppen inför tvätt, sängklädsbyte osv.

Massa Kramisar