CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 mars 2009

[ Helgen ]

Brr... Har de senaste dygnen haft fönstret lite, lite öppet i vardagsrummet eftersom det varit så pass varmt ute och elementengår fortfarande på högvarv så blir det riktigt varmt inne också. Hade även öppet i natt och nu när vi klev upp kände jag kylan slå emot mig när jag öppnade sovrumsdörren. Helt plötsligt är det -4 ute! Gaah!
Det snöade igår med, så lite vitt på backen är det också.
Jag är SÅ trött på detta nu!

Hampe och jag sitter och tittar på Bompa nu.
Skrutten har varit sjuk i några dagar men nu verkar allt normalt igen! Däremot vaknade jag av att Kriss kom hem kl 3 i natt med feber, frossa och ont i halsen. Attans.
Hoppas det går över rätt fort och att jag slipper drabbas! Min kropp är så pass slut ändå just nu.

I lördags var vi till Falköping på klädbytardag i hopp om att hitta något kul, men det var inte alls nåt bra tycker jag. Mycket som var väldigt slitet och halvdana saker överallt... Inte alls den standard som det varit de gånger jag varit på sånt i Iggesund förr. Det blev några små bebisplagg bara.
Det slutade med att vi åkte runt på en nedrans massa bilaffärer istället. Mindre kul, men vi måste ju ha ny bil! Kriss har ångrat sig så det blir ingen "buss" iaf utan nu lutar det åt en v70-r istället... Jaja vi får se, tur jag slipper sköta det där... Bara vi kommer in allihopa så är jag nöjd!
Efter bilkikandet åkte vi upp nå nåt berg där det fanns en stor lekpark och ett mini-zoo. Hampe fick klappa kaniner, getter, grisar, hästar mm. Kriss klappade också djur. Han älskar djur och kan inte låta bli dem trots att han är dunderallergisk mot vissa. Så när vi åkte hem såg det ut som att han varit i slagsmål kvällen innan. Ögonen var så svullna och han var illröd i ansiktet.. :)
Dagan slutatde med kina mat! Perfekt.

Idag händer inte mycket. Svärmor kommer med vaggan i eftermiddag så det är väl det mest spännande som händer!

Ha en fin dag!

Later!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Igge rapport!
-9 grader när jag klev upp och närmare en dm mer snö än för några dagar sedan. Men, men våren brukar ju luras lite. Vi blir nog inte utan i år heller.
Hoppas Kriss inte blir jättesjuk och att du klarar dej.

Massa Kramar