CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

07 mars 2009

[ Sjusovar’n ]

Pratar ofta om denna underbara sömn och idag slog det nog rekord! Hampus var supertrött igår när vi kom hem från Skövde så 18:50 stod han i sitt rum och skulle ner i sängen för att sova!
Jag gav honom välling och han somnade på en gång.
Kl 4 vaknade han till och skulle ha välling igen. Men jag sa “nej det får du i morgon bitti”  Och till min förvåning så somnade han om rätt fort. Kl 10:20(!!) vaknade jag. Då hade jag inte hört ett ljud från Hampus så var tvungen att kika så han andades ;)
De gjorde han såklart. Kl 10:40 väckte jag honom!
Vilken sömntuta!

Ja, vi var som sagt i Skövde igår och bestämde oss för vagn!
Ska köpa den på nätet, men nu är det provkört och bestämt iaf!
Sen vandrade vi omkring lite i stan och åt en super middag på kina! Kunde inte bli bättre!

Idag har vi inget planerat ännu, men nåt ska vi väl komma på!

Hoppas ni får en trevlig dag!

Later!

0 kommentarer: