CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 mars 2009

[ Host host ]

Krasslig värre har det varit i natt... Känns som att jag inte sovit en blund! Mellan 22-02 tror jag att jag gick upp 7 ggr till Hampus. Därefter blev det ca en gnåg i timmen till 08. Stackats lillskrutt, det är jobbigt med hosta. Och själv så lär jag mig aldrig att sätta stop när det behövs. Igår var vi ute och gick långt igen, i 2 timmar ungefär, idag är jag soffaliggandes. Och inget blev bättre för att jag var tvungen att slita mig ur sängen 7437437 ggr inatt... Ibland är det lite jobbigt, men det är mitt eget fel, bara mitt, jag vet det! Jag måste bara inse att jag inte kan gå så långa promenader för tillfället. Får bli fler och kortare prommiar istället... UNDERBART väder är det iallafall. Inte så väldans varmt ännu men det ökar och ökar. Igår satt jag i solen på balkongen med en filt, så mysigt! Blir nog det idag igen. Måste skaffa möbler till balkongen.

Nu frulle!

Later!

0 kommentarer: