CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11 mars 2009

[ Gillar inte de här ‘magontet’ ]

Det blev en långtråkig dag idag av många olika anledningar.
Hampus och jag har mest myst i soffan hela dagen och åt en himla god middag på pasta och kelda ostsås och lite annat smått o gott!

Har haft så ont i magen idag. Befarar att de kan vara sammandragningar/förvärkar :(
Ska ringa MVC imorn och höra vad jag ska göra.
Sist jag ringde blev jag beordrad vila och inga lyft. Tror inte hon jag pratade med har barn faktiskt. HUR ska jag kunna ligga en hel dag och låta bli att lyfta något när jag har en 1,5 åring här hemma?
Omöjligt.
Men har iallafall tagit det väldigt lugnt idag så får se
vad dom säger imorgon.

Nu är det snart dax å natta gossen, sen ska jag inta ryggläge i soffan och bara slappa hela kvällen med fruktsallad och tropisk juice! Mmm… längtar redan ;)

0 kommentarer: