CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

31 mars 2009

[ Sovmorgon ]

Idag sov Hampus till halv elva! Hur underbart som helst!
Jag känner mig riktigt utvilad och till och med Kriss såg pigg ut när jag klev upp, även fast han kom hem vid sju…

Grått grått grått. När ska det sluta? När ska det bli vår på riktigt?!
Var en sväng på stan igår och såg jätte fina balkonglådor.
Blev så sugen på att fixa i ordning balkongen, nu när vi äntligen har en med lite storlek att tala om. Ingen jätte balkong, men vi behöver inte trängas där iaf! Skulle vilja ha lite fina möbler, blommor, en matta och lite annat pyssel som gör det mysigt att sitta där.
Men det dröjer nog innan det är så pass varmt att man
vill vara där ute frivilligt.

Fixade i ordning vaggan igår. Det blev finfint.
Nu är det bara en liten kudde och fina sängkläder som fattas.
Och en liten bebbe då såklart! <3
107 dagar kvar nu bara! 
Om h*n kommer på utsatt tid vill säga. Själv tror jag att det bli lite tidigare. Har fått för mig att det blir den 9:e ist för den 16:e  :)
Men men det återstår att se!

 

Lite blandat från helgen

DSC00441Hampan somnade på bebismagen.
Eller berättade han hemlisar för ‘Nemo’ tro? ;)

DSC00472  
Ozzy och Diesel trivs ihop!

DSC00462 Kriss lär Hampe allt han behöver veta om mobiltelefoner!

DSC00476 
 Svarta mellanmjölkspaket har vi nu.
Tufft! ;)

DSC00500

Grabbarna spanar bilfilmer

DSC00501

Vaggan som Kriss och alla hans kusiner haft.
Halvfärdig!

3 kommentarer:

mamma sa...

Tycker bilden där Hampe ligger på din mage är så fin men den där grabbarna kollar bilfilmer är den som går rakt in i mitt hjärta. Helt underbart!!

Massa Kramisar

Sarah - Mamma till Hampus och Novalii sa...

Ja det är så härligt att se!
Det är äkta kärlek från båda håll!

Faster sa...

Kan bara hålla med, guuud va söt bilden på grabbarna kollar bilfilmer var!