CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15 mars 2009

[ Kaputt ]

Åh, min dator är sönder :(
Hampus fick ett vredesutbrott i morse och drog tag i sladden till min dator... Den gick av och det blev kortslutning i hela maskinen! FAN också! jag som har skyddat denna dator med mitt liv från honom...! Ska införskaffa en ny kabel så får vi se vad som händer, men befarar att den inte startar ändå. Hoppas någon kan laga min älskade dator! :'(

Annars har dagen varit okej.
Vi har varit och storhandlat på Coop bland annat.
Det är en upplevelse i sig för vår familj kan jag meddela. Det är en hyffsad bit att gå och eftersom vi inte har bil så är det bara att traska. Vi handlade så vi täckte upp en matlista för 2 veckor! Och den maten kånkade vi hem också! Puh, min kropp mår inte bra nu! Trodde foglossningen hade givit med sig lite nu när jag tagit det så lugnt i en vecka, men inte det. Jag får nog dras med det här ett tag nu! Tur att vi inte storhandlar varje dag!

Efter den strapatsen blev det välbehövlig pizza ;)

Nu är det bara kvälls-mat, kvälls-tv och kvälls-sömn kvar!

Ha en fin kväll!

0 kommentarer: