CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20 mars 2009

[ Förkylning ]

Det hostas och snoras som aldrig förr hos Hedblom/Andersson idag. Hampus är dunder förkyld och och sitter bara och hänger i soffan för tillfället. Feber har han också. Stackars liten. Får se hur länge jag och Kriss klarar oss... Eller ja, jag klarar mig säkert men Kriss blir ju smittad så fort man säger "Hampus" och "sjuk" i samma mening ;)

Fredag. Ja inget speciellt direkt. K jobbar ikväll, som nästan alla andra fredagar så jag får väl roa mig själv så gott det går. I morgon är det klädbytardag i Falköping. Skulle gärna vilja åka dit men vet inte riktigt hur med tanke på vår brist av bil och öppettiden 9:30-12:00... Ska försöka övertala nån iaf, det är ju kanon såntdär, speciellt till bebisar...!

Nä nu ska jag kramas lite med min sjukling här bredvid!

Later!

0 kommentarer: