CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

09 mars 2009

[ Vila i frid ]

Sol, underbara sol!
Har nyligen kommit hem från ÖF och Hampe somnade på en gång.
Nu sitter jag bara å väntar på att han ska vakna så vi kan ge oss ut igen. Måste få sol på ansiktet, har abstinens! ;)

Igår fick Kriss hasta iväg till Danmark då hans morfar har varit mycket sjuk ett tag nu. De hann precis fram.
Ljuset brinner i fönstret för “Oldefar“ Knud.
Alla tankar till Hela familjen.
Begravningen ska visst ske om några dagar så än så länge vet jag inte när vi kan vänta hem Kriss. Men det tar den tid det tar.

Jag är pigg som en lärka idag. Hampus somnade 18 och jag 21.
Kl 10 klev jag upp och väckte Hampus!

Nä kanske ska göra något vettigt oxå innan sonen vaknar!
Måsten, måsten…

Later!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att han sov länge trots att han somnade tidigt.
Vi har också haft sol här idag. Ganska uppkäftigt när man varit ledig en vecka med nästan total avsaknad av sol men nu när man sitter inne så ska den skina.

Massa kramisar