CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 mars 2009

[ Oh no ]

Jag har bara väntat på det. Jag kände lite redan igår.
Den hatade halsbrännan är här!
Uäck, det är inte alls roligt, så fort jag lägger mig ner!
Hoppades att jag skulle klara mig, men inte det.
Får börja knapra piller nu då. Blä på det.

losec

Lyckades hålla sonen vaken till 19:40 idag.
Det återstår att se hur länge han sover i morgon då.
Med tanke på att han sov mellan 18-10:00 igår så kan jag förhoppningsvis förvänta mig sovmorgon imorn med!
Lövly!

Nu är det dax för tisdagsritualen:
Andra Avenyn  från svt play.
Sen somnar man gott ;)

Natti!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Försök att inte stoppa i dej så mycket på kvällen och försök ligga högt med huvudet, överkroppen på natten. Kan lindra lite.
Från en som vet vad som menas med halsbränna.

Massa Kramisar