CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

31 mars 2009

[ Tröttis ]

Redan kl 18 ville Hampus ha sin välling och krypa ner i sängen.
Men det funkar ju bara inte.
Kämpade och kämpade för att han inte skulle vara så ledsen, men han tittar alltid så sorgset in i ögonen och ber jättesnällt om välling…Han vet med andra ord PRECIS hur man ska göra ;)
Det skär i hjärtat att säga nej vid ett sånt tillfälle.
Lyckades hålla iaf honom vaken till 19.
Lille gos!

Blev DYNG sugen på choklad helt plötsligt.
Så Kriss och Ozzy gick nyss för att handla lite till mig…
Han är så snäll min man!
Konstigt med det plötsliga chokladsuget med tanke på att godis inte är det jag är som mest sugen på… Inte alls i stort sett faktiskt. Så det får helst inte börja nu! Då måste jag börja stå emot!
Men lite då och då gör ju inget ;)
Det är fortfarande juice som gäller för min del.
Massor av juice. Helst nån “len” sort som Tropisk nektar!
Men vad som helst funkar i nödfall! :)
Tokerier det här…!

Nu ska jag lägga mig och kika på Andra Avenyn och invänta min chokladleverans!

Natti!

0 kommentarer: