CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

04 mars 2009

[ Dumma huvud…]

Nedrans hurtbulle!
Tji fick jag för att jag skulle verka vara nån friskis och ge mig ut på lååångpromenad med familjen. 2 timmar släpade jag Hampe i vagnen. Upp för backar å ner för backar! Jag veet att jag inte ska göra så. Men det var sju(7!) grader varmt ute och jag får tuppjuck av att bara sitta inne. Men idag får jag betala detta. Kan knappt röra mig. Har inte kunnat vända mig i sängen inatt. Foglossningen är ett faktum. Det blir nog en soffdag idag. Jag ser ut som en cowboy nu när jag vankar omkring här hemma, och helst av allt skulle jag inte vilja vanka omkring över huvud taget… Men tror inte Hampe har lust att ta hand om mig , Taskigt! ;)

Åh, är huvudet dumt får kroppen lida..!
Det är dagens mest sanna ordspråk!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, tyvärr är det väl så att i bland vill huvudet mer än vad kroppen orkar. Men du måste ju få någon hjälp för annars blir ju den resterande tiden ohållbar.
Tycker också att Hampe som kan så mycket borde hjälpa till lite mer ;).
Nu ska jag sticka på OK och få iväg paketet till er.

Massa Kramar