CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

09 mars 2009

[ Storrensning ]

Jaha. Kriss blir visst kvar i Danmark till på söndag..!
Självklart förstår jag, absolut det gör jag!
Men lite ego måste jag få vara och tycka liiite synd om mig själv iallafall ;) Men jag och Hampe får ha en mamma-son vecka och mysa massor tillsammans istället!
<3

Hampus har kommit på att han ska sova vid 18 tiden på kvällen nu. Trots att han sover så länge på morgonen och även hinner klämma in en tuppis på ca 1 timme på dagen!
Ikväll var det samma visa. Vid 17:50 började klagosången och han skulle prompt ha sin välling och kliva i säng.
Jag lyckades hålla honom uppe till 18:50, sen tog han saken i egna händer och klättrade upp i spjälsängen och bokstavligt talat dök i säng! Så ja, det vara bara att göra välling och stoppa om honom.
Lillskrutt!

Har haft storrensning i alla garderober idag.
Huga va grejer man samlar på sig! Å ändå var det bara 4 månader sen vi flyttade hit så man tycker ju att det borde vara hyffsat
i ordning, men icke!
Men nu är det finfint iallafall! Har till och med lyckats bökat och knökat till en egen plats för bebis kläder! Myys!
Inte för att jag har så mycket kläder till den lille ännu.
Men de kommer de kommer! ;)

Nu lite tv å sen sängen!

Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar tillbaka!!! :D
Vad lustigt att vi har exakt lika dagar kvar! :D fast tror inte att min baby ticker stämmer riktigt (vet inte varför), tror jag ligger på 21+4 idag :) Har BF den 16juli. Gud vad roligt att följas åt! :D Men det är alltså ditt andra barn du väntar nu? =) Mysigt...
Hoppas allt är bra!

Anonym sa...

Skulle också behöva göra en storrensning men väntar nog med det till den dag jag kan sitta ute. Så sa jag för 2 år sedan också så därför blev det ju ingen större rensning när vi flyttade. MEN sen hände det ju så mycket annat den sommaren.

Massa Kramisar