CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 mars 2009

[ Min personlighet ]

Gjorde ett litet personlighetstest som jag hittade på maria's blogg.

Din personlighetstyp:

Sällskapsmänniskor älskar att roa sig. Deras goda humör smittar av sig på omgivningen. Lever för stunden och älskar nya upplevelser. Ogillar allt teoretiskt och opersonliga abstraktioner. Vill vara till nytta för andra. Tenderar att vara händelsernas medelpunkt i sällskapslivet. Förnuftiga och praktiskt lagda.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, konstnärer, säljare, lärare, personalvetare, socialarbetare, förskole- och dagispersonal, kläddesigners, inomhusdekoratörer, konsulter, fotografer, musiker, personalchefer, kontorschefer, coacher, fabrikschefer, livsmedelsarbetare, receptionister, rekreationsarbetare

Ptja.. Det stämmer nog en hel del. Många av jobben skulle jag nog kunna tänka mig :)
Det återstår att se vad jag blir när jag blir stor ;-)


1 kommentarer:

Anonym sa...

Kan jag verkligen vara din mamma? Vi verkar ju inte ha något gemensamt.
Jag är en tystlåten tänkare som vill förstå och hjälpa andra(bra för en elevassistent). Jobb som skulle passa: Skribent, psykolog eller präst mm mm. Ja, vad säger man =)?

Massa Kramar