CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12 mars 2009

[ Flyttsugen ]

Jag tror jag håller på att bli galen här.
Sitter och kikar på hus, eller ja, radhus (bostadsrätter). Dom koster ju verkligen ingenting nu!! Eller jo nu ljög jag, för hade dom kostat ingenting hade jag inte suttit här.
Men det är helt sanslösa priser för tillfället.
Skitfina nyrenoverade radhus som dom nästan skänker bort, om man jämför med priserna för några månader sedan! Iaf i norr!
Jag vill ha pengar!! Jag vill flytta!! NU!

Nä nu ska jag ta å göra lite middag till Hampelmann!

Och på tal om Hampelmann, Jag hittade en betydelse på “Hampe” igår (Ja det finns tydl folk som heter det och inte bara kallas så)
Det kommer från tyskans Hampelmann som betyder; Sprattelgubbe!! Hehe, Såå passande!

Later!

0 kommentarer: