CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

02 mars 2009

[ Usch för vinter ]

Planerade en familjedag på badhuset idag. Allt såg fint ut, la Hampus för att sova lunch vid 12 så vi kunde komma iväg i hyffsad tid. Pang-Bom så blev det snöstorm istället!
Aahg! Vi har en bra bit och gå för att komma till badhuset och det är inget vi vill göra i snöstorm direkt. Fasen också!
Så det blev inget med det idag tyvärr.
Får se om vi kommer iväg i morgon istället.
Tror Hampus skulle uppskatta det mycket!

Nu har vi iallafall bestämt oss för vilken barnvagn vi ska köpa.
Nu ska vi bara hitta “rätta” stället att köpa den ifrån ;)
Ska inte tråka ut er med modell, finesser, färg osv… Det tar vi när den är på plats ;)

Bebisen sparkar och sparkar dagarna i ända nu. Känns som h*n aldrig sover… :) Men mysigt är det! Jag mår fortfarande bra. Har börjat få foglossning på höger sida i höft och rygg vilket begränsar mig lite då och då. Men jag lider inte. Tycker jag har det oförskämt bra i alla fall! Magen växer nog på, men inte lika snabbt som innan så det är inget jag direkt märker från dag till dag.
Tack o lov måste jag säga!

Later!

0 kommentarer: