CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20 mars 2009

[ Ökar dåligt i vikt ]


Idag v24.
Magen har mest bara ändrat form...
Någon cm skillnad i omfång men det är inte mycket den växt.
Å det tycker jag bara är skönt!
Det är lagom nu! :)

Började på 64kg vid inskrivningen i v 9
gick ner till 60kg och höll mig där bra länge.
Vet inte riktigt när det vände men i morse
när jag vägde mig var jag uppe på 64,3...
Hur det kommer sig vet jag inte.
Bebisen har väl "tagit" av min kropp istället.
För magen har ju uppenbarligen växt
och en normal stor bebis finns där inne!
Får se hur mycket jag står på den 30:e när jag ska till
MVC igen. Sist sa hon att hon att jag eg skulle ha ökat ca
8 kg vid den tiden... Vet inte riktigt hur jag ska fixa
att lägga på mig drygt 7 kg på 9 dagar ;)
Ähe, mig gör det inget så länge bebis mår bra!

Tv nu, sen sängen!

Natti!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅ Du är super fin!
Haha du ska vara glad att du inte går upp så mycket ;-)

Sarah - Mamma till Hampus och Novalii sa...

Tack vännen! =)

Anonym sa...

Ja, va´glad att du inte går upp så mycket.
Själv gick jag upp 28,5 kg!!! när jag väntade Jimmie.
De´du!!!!