CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30 mars 2009

[ Måndag var det idag då ]

Ja, så var helgen förbi.
Idag skiner solen… Ah, lite i alla fall! Det är mycket moln också,
men minsta lilla stråle är guld värd just nu!
Igår spenderade vi dagen hos svärfar och hans sambo.
God mat och gott fika som alltid.
Innan vi åkte hem igen tog vi en sväng in på Coop och handlade lite tyg och lakan till vaggan. Myys! Vill börja bädda den redan nu!
Men det är väl i tidigaste laget antar jag.
Ska iaf sy överdrag till kuddarna som ligger runt kanten i vaggan idag!

Skulle eg ha varit på MVC idag och kollat värden, lyssna på hjärta osv, men BM ringde i morse och sa att hon var sjuk. Skit oxå.
Jag såg ju fram emot att gå dit idag.
De blev skjutet till nästa tisdag istället…
En vecka känns som en evighet när det handlar om Bebis.
På måndag bär det av till gbg, Vi ska på ultraljud och ev shoppa lite nödvändigheter till både Bebis och Hampe.
Det börjar bli läge för det nu!
Skulle även jag behöva några vårtröjor som sitter bra över magen…
Ja ja!

Usch, vad tråkig bloggen varit den senaste tiden…
Har ingen inspiration just nu. Men lovar att bättra mig!
Kan ju bättre än det här, ju!

Nu är det dax att slänga sonen i säng och sen ska jag lägga mig i soffan och slappa i två timmar. De är jag värd ;-)

Later!
´

0 kommentarer: