CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27 februari 2009

[ Cravings ]

Det tog ett tag innan jag fick några riktiga “gravid-cravings”
Men nu går dom inte att ta miste på och det är:

PICT1063


…Först och främst; EuroShopper’s Tropisk Nectar Juice!
Helt oslagbar. Det går 2 liter om dagen ungefär ;)
Och sen; Fruktsallad! Spelar inte så stor roll vad det är för frukt, bara det är i bitar! Ikväll blev det melon, banan, kiwi och passionsfrukt! Löövly!
Behöver inte ha ågest iaf. Kunde ju varit cigarettaska eller murbruk man fastnat för också ! ;)


Hampe har nog blivit bebis igen. Igår åkte han gåstol hur länge som helst, idag hittade jag honom i mjukliften! :D
Sötunge!

PICT1054


PICT1061


Nu är det dax att leta sig nåt sevärt på tvn.
Sonen sover och karln är på jobbet.
Med andra ord; Jag får titta på preciiis vad jag vill!
Aldrig fel! ;)

Puss!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Har suttit och läst grannens blogg och blev bara deppad. Men smilbanden åkte upp när jag gick in på din och fick läsa om din fruktsallad och se bilderna på "bäbisen" Hampe. Var glad att han inte somnade i den och du varit tvungen att krångla ut honom ur den.
Men nu är det sängen som gäller.

Massa Kramisar