CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 februari 2009

[ Han vägrar ]

Jaha, då har jag idag insett att jag har ett matvägrande barn…
Jag som många andra.
Han har varit riktigt dålig på att äta hela tiden när vi vari uppe hos mamma, men jag har trott att det berott på sjukan… Men idag och igår har han verkligen inte varit sjuk. Men han vill bara inte äta, INGET jag erbjuder vill han ha… knappt ens välling längre. Jo han har druckit välling idag ett par ggr och en halv “drikki” (dvs ca en dl.)  knaprat lite på en macka och ätit EN sked pytt i panna… Men något säger mig att det inte är tillräckligt…!! GAH jag blir galen!
Avocado är i stort sett det enda han äter frivilligt. Och vatten.

Har försökt ringa vårdcentralen idag men har inte lyckats komma fram… å nu är det stängt. Vill ha en tid för att ta ett blodprov på Hampus för att se om det är nåt som inte står rätt till. Vet att barn har “äta-perioder” så även Hampus, men detta är inte likt honom! Han äter i stort sett allt i matväg annars.
Så det här känns väldigt frustrerande!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får tag på någon idag. Man blir ju som sagt orolig. Men det är ju tur att vällingen finns och att han inte verkar vara sjuk.

Massa kramisar