CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 februari 2009

[ Semlor ]

Japp japp idag blir det semlor! Kriss har pratat om det sen vi kom hem, men tror inte han har koll på att det är fettisdagen idag!
Så jag tänkte gå till bageriet innan han vaknar och köpa med mig några semlor som vi kan smaska på sen! Mmm!

Åh jag är så trött. Hampus sover så dåligt nu. Han vaknar flera ggr om natten och bara ligger och ropar på mig. När jag går in till honom ska han ha välling, inget annat duger. Och jag vill inte ge honom välling i tid och otid. Det är bara en dålig ovana. EN flaska om natten kan jag gå med på eftersom han fortfarande äter dåligt. Men inte som nu när han vill ha 3-4 ggr om natten. Vi hade en rejäl “diskussion” innan han nöjde sig med lite vatten och somnade om… Några timmar senare var det samma visa igen.
Fick sova till halv 10 iaf. Men vad hjälper det när man vaknar 5-6 ggr på natten…

Later!

0 kommentarer: