CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

09 februari 2009

[ En usel bloggerska ]

Ja det har varit väldigt torrt på bloggen nu ett tag! Men har varken haft tid eller ork att skriva något. Vi befinner oss fortfarande i Hudik och kommer att göra det en vecka till. Var meningen att vi skulle åka hem idag, men jag har varit sjuk de senasre 5 dagarna och idag ligger Hampus med feber och hosta. Lillskrutt! Jag har hostat konstant i stort sett i en vecka nu. Igår natt satt jag i soffan hela natten, ligga ner var en omöjlighet . Då blir hostan ännu värre. Är helt slut i kroppen nu, har ingen ork alls kvar och att bara gå upp för trappan till övervåningen är som att bestiga berg. Var till läkaren igår, men pga att jag är gravid så kunde dom inte ge mig något hostdämpande eftersom det är avslappnande även för livmodern. Så jag kom hem med Mollipect istället som jag blir alldeles darrig av då det innehåller efedrin. Vet inte om det hjälper men hoppas det.
Så att sätta sig på tåget idag med en febrig son utan vagn och med stor resväska känns inte aktuellt!

Hade egentligen tid för ultraljud imorgon... Känns jätte tråkigt att vi inte kan komma hem till det, ser ju fram emot det så! Men det gick att flytta fram till den 17:e istället utan problem! Så får ge oss till tåls en vecka till...
Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla kamin här i soffan och se till att vi kryar på oss snabbt!

Later!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni kunnat sova skapligt i natt. Hörde dej i början av natten men antingen så har jag sovit väldigt hårt andra delen eller så har det varit lugnt för er.

Massa kramisar