CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

14 februari 2009

[ <3 ]

Middagen hos Liz igår var super. Kycklinggryta med mango chutney och sambal oelek, och så ris till det! Mm mumma för maggen. Lite Guirtar Hero blev det också innan vi vandrade hemåt igen.

Hampus deckade redan i vagnen hem så det var bara att lyfta över honom till sängen och låta honom sova vidare. Var beredd på en tidig morgon men till 9 fick jag ändå sova! Skönt!

Idag blir det myskväll här hos mamma. Tråkigt tråkigt att Kriss inte är här idag, men vi får ta igen det nästa helg istället. Det blir iallafall fläskfilé med svamp och klyftpotatis till middag, och gosaker till kvällen. Inte illa det heller! :)

Nu känner jag nog bebis mer och mer! Väldigt svårt att veta vad man ska känna. Och att våga lita på att det verkligen är bebis och inte tarmarna som spökar. Men igår kväll låg jag på mage i soffan och fick några rejäla kickar under naveln... Har kännt samma sak idag fast då i stittande läge. Mysigt! Nu är det bara 3 dagar kvar till ultraljud och jag börjarbli nervig!! Annars mår jag oförskämt bra nu. Känner inga krämpor alls längre. Blir lite lättare anfådd när jag anstränger mig och ett antal toalett besök på natten blir det ju. Men annars mår jag kanon! :)
Jag trivs mycket med min graviditet!

Later!


En stor puss till alla mina nära och kära på
Alla Hjärtans Dag!
Känner du dig träffad så är du förmodligen det ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ert besök!

En av de trevligare <3 dagar jag haft på länge.

Massa Kramisar

Sarah - Mamma till Hampus och Novalii sa...

Tack själv älskade mamma! Det har varit kanon för oss med! Längtar redan till nästa gång!