CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13 februari 2009

[ Fredag den 13:e ]

...Förr kunde jag också skrocka att detta skulle vara en otursdag. Så är inte fallet längre! Min älskade lilla guldklimp föddes Fredagen den 13 Juli 07 och från och med den dagen finns inte orden 'otursdag' och 'fredag den 13:e' i samma mening för mig! :)

Hampus blir alltså 19 månader idag!
1 år och 7 månader för den som inte orkar räkna ;)
Stora killen han nu.

Vi är fortfarande inte helt friska här hemma. Både jag och Hampe dras med en djävlig hosta. Är så fruktansvärt trött på det för den suger ur all kraft ur kroppen. Det är ingen sjukdomskänsla jag känner utan en trötthet som kommer så fort jag rör mig. Det är fortfarande jobbigt att bara gå upp för trappan. Hoppas det går över snart! Hampus har varit jätte hängig fram till idag. I morse vaknade han och i stort sett kvittrade! Han har varit glad och pigg hela morgonen! Kanske håller det på att vända! Skulle vara skönt att slippa detta på måndag då det är dax att sätta sig på tåget hemöver igen... 5 timmars tågresa, jippi :(

Usch trots att den här vistelsen blev förlängd med en vecka, (vi varit här i Hudik i nästan 3 veckor nu) så gick det alldelesför fort...! Kriss skulle vara här i stället. Det är här jag mår som allra bäst! Men men, i framtiden kanske... Inom en snar framtid hoppas ju jag!

Ikväll ska jag och HampeLur till Liz och Victor och äta go-mat och ha Guitar Hero-kväll! Ska bli väldans trevligt! :) Resterande tid som är kvar av helgen ska vi utnytja till max tillsammans med Mamma och Maffe. Kommer sakna dem nåt enormt nu när viåker igen. Nästa besök blir först i maj och det känns som en evighet tills dess!!

Men har juiallafall 2 saker att se fram emot hemma i Skara också!
Min älskling först och främst och sen ultraljudet den 17:e! Wii
Later!

0 kommentarer: