CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 februari 2009

[ Söndag ]

Helgen bara sprang förbi, även fast Kriss var ledig i fredags.
Igår låg jag deckad hela dagen, mådde så dåligt och hade en del sammandragningar :( Känns inte alls bra, jag blir jätte orolig. Dom gjorde inte direkt ont, men det var obehagligt.
Vågade knappt röra  mig ur soffan.
Idag känns det lite bättre, inget illamående iallafall!
Är lite “pirrig” i magen fortfarande, svårt att beskriva hur det känns men det är nån slags pirrande känsla… Men inga direkta sammandragningar än så länge tror jag. Nu har jag ju inte sprungit runt så mycket än så länge heller iofs.

Idag ska vi till Skövde en sväng och hälsa på svärmor som fyller år… Räknade ut igår att det kostar 280:- för oss 2 (Hampe åker gratis) tur o retur mellan Skövde-Skara… Helt sanslöst. Det är alltså med länsbuss... Ca 5 mil fram och tillbaka… Blä på det!

Annars har jag inte så mycket att berätta för tillfället.
Ska till MVC imorn på rutinkontroll och ta bla. blodtryck, Hb, socker, vikt osv. Hoppas även att vi kan få höra hjärtljuden! :)

Later!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Va´kul att få följa dej på din blogg.
Mamma Ami va´hit en sväng idag å´skvallrade din adress. Så nu har jag lagt till den som länk på min blogg.

Ha det så gott. Kramar Maria