CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

25 februari 2009

[ Ge mig sol ]

Äntligen har jag fått sova lite i natt! Hampus har “bara” vaknat 2 ggr. Varav en för välling. Han sov sen till 10:15!
De gillar jag! :)

I natt har jag drömt om sol och värme. Jag var stensäker på att det var sommar precis när jag vaknade…
Vilken besvikelse när jag tittar ut och inser att jag vaknat upp till det enda vädret som Skara verkar ha att erbjuda, mulet och regn! Är så trött på det! Det känns nästan som att det varit grått enda sen vi flyttade hit i Juli förra året. Så är det väl givetvis inte, men dom soliga dagarna är lätträknade tyvärr!
Vill verkligen ha sommar nu. Eller iallafall vinna massa pengar så vi alla kan åka på en resa till värmen!! ;)
Ge mig en vinstlott tack!


PhiPhi_Island_south_thailand

0 kommentarer: