CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13 januari 2009

[ Trötta är vi allihopa ]

På grund av att Hampus sover så dåligt om nätterna så är han redan 2-3 timmar efter att vi klivit upp så trött att han vill gå å sova igen... idag klev vi upp, efter mycket krångel hela natten, vid kvart i nio. Kvart över 11 var Hampus så trött att han somnade i soffan. Bar in honom i sin säng... Där sov han ungefär 1,5 timme. Och nu, vid 18.20 är han helt slut och skulle somna bums om jag la honom i sängen med en flaska välling. Problemet är att om jag gör det vaknar han ännu tidigare i morgon och så är vi inne i en ond spiral... Känns uselt att försöka hålla honom vaken när han är så trött, men vet inte hur jag annars ska göra. Om jag inte kan tänka mig att min kväll slutar redan vid 20 villsäga... Men det känns inte heller kul. Jobbigt detta. Vet inte vart de kommer från heller för han har sedan ett år tillbaka varit ett underbarn när det gäller att sova! Men men det är väl bara att bita ihop!

Nu protesterar grabben igen så jag pausar här.
Later!

0 kommentarer: