CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 januari 2009

[ Bättre ]

Det blev en dålig uppdatering igår. Vi var krassliga allihopa. Hampus feber gav med sig på kvällskvisten så han blev piggare, men jag fick dras med min fruktansvärda huvudvärk. Igår var det värsta dagen hittills. Det har nog inte med järntabletterna att göra för nu har jag tagit dom som jag ska varje kväll... Kanske har blodvärdet sjunkit ännu mer så jag borde ta två? Jag vet inte, men det är ju inte lång tid kvar tills jag ska till MVC igen så då kollar dom väl upp det. Har hört och läst att det ota beror på hormoner och brukar släppa runt v 23-25...
AH va skönt! BARA 7-8 veckor kvar då! :(
Nä va inte bitter nu, de blir nog bra!

Idag har vi inga speciella planer. Ska ta min timmes prommis efter att Hampus sovit lunch, men sen blir det nog inte så mycket mer... Tänkte vara lite huslig och byta gardiner och lite sånt. Japp det stämmer, vi har julgardinena kvar! har inte orkat ta tag i det riktigt än... ;)

Ska ta och fixa lite fulle mig och min lille prins nu.
Men återkommer senare, förhoppningsvis med något lite mer intressant :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att ni känner er bättre!