CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 januari 2009

[ Skit oxå…]

…Bokstavligt talat

Blev inte mycket uppdaterat idag heller. dåligt dåligt.
Har efter mycket om och men fått hit vaktmästaren idag igen… Han var här för en och en halv vecka sedan för att det var stopp i avloppet i köket… Han rensade och det blev bra. Igår blev de stopp i toan. Kuul! :( Ringde å ringde idag och tillslut fick jag tag på dem… Han kom på 30 minuter ungefär… Å de förstsa han säger är.. “Aha skulle tro att lillkillen saknar en leksak eller två” Åh va arg jag blev. Varför bara förutsätta det?! OM han nu skulle ha slängt ner nåt där så hade det varit jag eller Kriss som spolat ner den isf, för Hampus når inte upp att spola… Men det är ju inte så troligt… Han rensade å rensade i handfat och golvbrunn men sa att det var helt fritt… Så då var det bara leksaken i toan som skulle plockas bort.. han skruvade bort hela toastolen… Å hittade han nån leksak?! NEJ! Å de visste jag väl! Han rensade å rensade i avloppet till toan med och då blev det lite bättre… Så han tackade för sig och gick. En stund senare går jag och test-spolar i toan.. Då har han inte skruvat fast toastolen ordentligt så vattnet rinner ut i springan vid golvet… ÅÅÅH vad jag älskar detta!

Efter det gick vi å fikade…! Orkade inte vara hemma för jag var så less på allt. Jätte mysigt fik med riktigt gott fika. Så då blev jag glad igen ;)

Men nu är de dax å sova.
Väldigt tråkig blogg idag. Men jag ska bättra mig ;)

Natti!

0 kommentarer: