CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

06 januari 2009

[ Kalasbak ]

Japp, ska man 'snart' bli 2 barns mami så måste man väl börja baka själv också! Så det ska jag göra till på fredag när Kriss fyller, hade jag tänkt iallafall. Det är inte min starka sida om man säger så, men man måste väl börja nån stans! Har suttit hur länge som helst och kikat på recept nu. Aaahg varför finns de såå många recept för?! Har ingen aning vad jag ska göra än... Tårta ska de bli iallafall... Men de går ju inte att googla på "tårta" för att få inspiration om man är en nybörjare som ja.. Härregud vilka tårtor folk gör! Kände man sig inte kass innan så gör man de efter man kikat runt på bakverk på nätet ;) Å inte verkar de vara några utbildade "tårtbagare" (eller va de kan tänkas heta) som snor ihop dom heller, utan helt vanilga människor! ;-0
Jahopp, ja hoppas inte våra gäster varit inne och spanat på tårtor de senaste åren för då lär dom bli besvikna på min heelt vanliga gräddtårta som jag nog ska lyckas svänga ihop!

Natti!

0 kommentarer: