CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

07 januari 2009

[ Så var de med de ]


Ja, så var resan bokad! Inge krusiduller här inte!
28:e kommer vi och gör sta'n osäker igen ;)

Hampus sover redan. Han har varit så trött idag så vid 18 var det inget att snacka om, efter kvällsrutinerna gick han själv till sängen. En flaska välling senare så sover han gott! Skönt att få en tidig kväll ibland... hm inte för att 19 är så himla sent heller när jag tänker efter ;) Aja hur som helst så sover han nu. Ska nog ta mig ett bad tror jag, de är skönt för kroppen nu, tycker att allt ömmar. Ger mig fasen på att det är foglossning på G redan. Vet inte riktigt hur de ska te sig, men det gör ont i höfter, bäcken och ryggslut när jag sitter en lite längre stund, när jag går en lite längre sväng eller om jag ligger lite 'fel'... Jobbigt. Ska inte klaga bara de inte blir värre!
Hoppas det bara är nåt tillfälligt...som har hållit i sig i 2-3 veckor nu... :-S

0 kommentarer: