CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

05 januari 2009

[ I drömmarnas värld ]

Vi sover och sover. Både jag och Hampus. I natt har han varit hur bra som helst. Somnade som en stock i soffan igår vid 18. Alldeles för tidigt egentligen, så var beredd på en tidig morgon. Han vaknade till en gång vid 04 men det var bara lite vatten och nappen som behövdes. Kl 09 vaknade jag, klev upp, kikade in hos Hampe som snarkade gott. Hann ta mig en kopp te och en smörgås innan han vaknade. Hur skönt som helst! Det svänger verkligen med sovningen nu!
Jag däremot, vet inte vart jag är om nätterna? Känns som att jag är tröttare när jag vaknar än när jag går och lägger mig! Har en väldigt intensiv dröm-period just nu. Drömmer massor, kommer ihåg det mesta och det känns verkligen som att jag varit med om det jag drömt för är jag helt slut när jag vaknar. Ganska jobbigt. Men har gjort det till en vana nu att försöka vila dom 2 timmar Hampus sover på dagen. Det är skönt iallafall. Men jag hoppas det här drömmandet på natten slutar snart. Sååå kul är det inte!

0 kommentarer: