CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 januari 2009

[ I brist på annat ]

När Hampe somnat hittade Kriss vårt pepparkakshus som vi aldrig fick tummen ur att bygga ihop innan jul… Vi gjorde pepparkakstavlor ikväll istället! ;) Resten är nu uppätet… Kan ju inte låta de ligga å bli gammalt! Så tavlorna ligger nu på kylning i kylen (så kristyren stelnar snabbt) sen ska vi festa loss på dem.
Åh idioter.

PICT0952

Kriss hade precis kikat på “miami ink” där av flames (ja, de är flames…)  Själv har jag spenderat för mycket tid med Hampe ;)


Trött är jag idag. För ett tag sen så fick jag stora problem så fort jag stoppade i mig dessa nedrans järntabletter som jag ska äta. Ska inte berätta vad för problem…*uh*  Men inge kul i alla fall. Nu blir jag istället trött och ‘huvudvärkig’ om jag inte äter dem på kvällen innan. Eller jag vet iofs inte om det har med dom att göra, men det slår aldrig fel. Det är som att mitt “järnlager” är helt slut och när jag får  mig dom blir kroppen jätte pigg, men glömmer jag dom på kvällen så känns de som att jag får straffet dan efter och vaknar med huvudvärk direkt.
Nu har inte den här dagen varit den allra bästa så tillståndet kan ju dels bero på det också… Men men nu är det snart sängdax igen, så det är bara att vänta på en ny dag! En förhoppningsvis lite bättre dag!

Natti!

0 kommentarer: