CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15 januari 2009

[ Ingen framgång ]

Spagetti och köttfärsås på burk till middag - Hur bekväm får man bli egentligen?! Men med lite vitlök, champinjoner och en klick creme fraiche så blir det så tokigt faktiskt :) Är ingen mästerkock och ibland måste man få vara lat tycker jag nog. Hampe åt ju iallafall upp allt ;)

Ingen framgång med kommunen idag. Lyckades aldrig få tag i någon vettig människa. Bara telefonsvarare hit och dit. Citerar min mamma:
"Välkommen till den krångliga världen. Den består av folk som sitter i möte, folk som glömmer att tala om att de är tillbaka från mötet, vill du .... tryck 2, vill du .... tryck 6 osv osv" Helt sant!

Nu är jag så där fruktansvärt trött igen så jag bara skulle kunna somna stående men lär ju försöka hålla Hampus vaken till 19:30 iallafall! Tack o lov har han sovit bra ett par nätter i rad nu, så ska inte skylla på honom, det är jag själv som sover oroligt nu.

Later!


0 kommentarer: