CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

09 januari 2009

[ Fjorton ]

Lite piggare idag. Hampus har sovit bra. Han somnade 18 igår med och sov till halv 9... ska väl inte klaga på det egentligen även om jag skulle kunnat sova ett par timmar till. Får passa på dom 2 timmar Hampus sover lunch.
Idag är det dagen då jag ska ge mig på att baka tårta osv. 'kalaset' blir i morgon men har nu lärt mig att tårtan blir mer saftig om man gör den dan innan. Gud va dålig jag är på det här :S De blir nog bra!

Snön som så mysigt föll igår är nu spårlöst borta, det här är så tråkigt. Om det nu ändå inte kan bli vår så kan det väl iallafall vara lite snö på backen? Å det behöver inte vara så här jäkla kallt som det varit de senaste veckorna! Aldrig ska de vara bra :)

Å just det, måste jag ju informera om att jag går in i v14 idag! Jippi!
Det känns jättekul att det går så fort. Samtidigt som att jag blir lite rädd för att jag inte ska hinna njuta av graviditeten. Men som de flesta säger; Nu när jag är med från början så hinner jag förmodligen både njuta av den OCH tröttna på den!

Du är på dag 92 av 280. (32,9%).
Du är i vecka 14.
Du har gått 13 fulla veckor och 0 fulla dagar (v13+0).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester ett.
Beräknat förlossningsdatum Tors 16 jul 2009
Du har 188 dagar kvar till förlossning.

0 kommentarer: