CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

04 januari 2009

[ Kaaallt ]

Fy fasen va kyligt det är nu. Fryser enda in i benmärgen känns det som.
Har trots detta varit till lekparken idag som alla andra dagar ungefär. När vi kom tillbaka var Hampus så röd om näsan att jag nästan trodde den förfrusit. Men så är nog inte fallet för den såg normal ut igen efter en stund i värmen ;)
Hampus deckade i soffan kl 18 ikväll.. inte så bra, men men det får gå för denna gången. Han äter så dåligt nu och jag inbillar mig att det har med gaddarna som är på väg upp att göra... Hoppas det. Kanske därför han är trött också? Det blir sån kontrast när han helt plötsligt inte vill äta, eftersom han varit ett matvrak i hela sitt korta liv. Men jag känner att så länge han får i sig lite mat och desto mer välling så är det ingen fara om det strular några dagar. Nu ska jag ta och bära gossebarnet i säng och sen slänga mig framför tvn!

Natti!

0 kommentarer: