CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

23 januari 2009

[ Fredag ]

Hampe sover lunch, som vanligt den här tiden och jag sitter och tittar på “våra bästa år”… Var väl en månad sen jag såg det sist, men det har knappt hänt nånting sedan dess! Att folk orkar titta på detta dag ut och dag in när det tar 3 veckor för dem i serien att gå igenom en dag :) Jaja, jag kan ju faktiskt byta kanal också ;)

 

Idag vaknade vi till snö  gen. Visste att det skulle börja snöa så igår planerade vi en liten pulka-tur. Ah visst, nu har snön tinat bort och vi har inte ens hunnit göra oss klara för att gå ut.
Det är sååå tråkigt det här!
Kriss börjar redan vi 19 idag.. Som alla andra fredagar så det blir inte så lång dag för oss idag. Och i morgon åker han till Hjo för att tatuera sig. Tänkte följa med från början, men det visade sig att en kompis till Kriss också skulle följa med och göra en gadd plus att dom skulle fixa nån bil innan…
Så njaaa.. jag skippar nog det tror jag ;) Jag å Hampe ska ut på egna äventyr vi!

Nedräkningen fortsätter.. bara 4 dagar kvar nu! Eller 5, det beror lite på hur man ser det… Jag räknar från 4 iallafall :)

0 kommentarer: