CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

09 januari 2009

[ En eller två?! ]


Ja då var tårtan färdigbakad. Vilket konstverk! ;)
Hoppas den smakar bra iallafall.

Har fick jag brev från kommunen ang Hampus dagisplats, eller förskoleplats som det heter nu för tiden, heter inte ens "dagisfröknar" länge... utan pedagoger! Gash va tråkigt! "pedagogeeen kom å hjälp mig!" *hmm* JAJA skitsamma! Iallafall så ser det ut som att Hampe har daigs(kommer aldrig säga annat!) i februari. Fattade inte riktigt när, men ska ringa på måndag och höra... Jätteskönt om det börjar ordna upp sig!

Ringde även mvc idag. Jag och mamma satt igår och pratade lite om bebisen i magen och släkten runt omkring. Och vi kom fram till att det finns en hel del tvåggstvillingpar i min släkt(vilket är ärftligt) Både nära och långt bort... och däremellan dessutom. Så jag blev lite osäker på om man kanske skulle ha meddelat det till barmorskan innan, vilket jag inte alls tänkt på. Det är på senare tid det slagit mig eftersom magen växer så fort och att jag minns att jag kände av ägglossningen så starkt, 2 gånger! Men barnmorskan sa bara att det är nåt som märks på ultrajudet nästa gång, dvs den 10 februari. Gaa... så ska man gå å va nervös tills dess då! Är de två där inne så lär jag ju trilla av pinn med tanke på att jag ibland undrar om det är nån där alls eller om jag inbillat mig allt. Hur som helst kommer det att bli spännande. TUR vi ska iväg till Hudik snart så jag får lite annat att tänka på. ;)

Nu sover Hampe så jag ska passa på att inta ryggläge i soffan och somna till nåt kasst fredasprogram, som vanligt när Kriss jobbar!

Natti!


En trött sötskrutt! <3

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas vi får se en bild på mästerverket, tårtan. Med tanke på vad som ska vara på så kan det ju glädja andra också.

Kramisar