CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

23 januari 2009

[ Huga! ]

Efter att ha plågat mig igenom fortsättningen på Let’s Dance så måste jag bara säga att det ska bli ruggigt skönt att slippa se “blondinbella” i tv-rutan på ett tag.
(För jag lär ju inte ha mycket annat än Let’s Dance att se på fredagarna framöver heller).

“Huuuur många 18 åringar får dansa pardaaans? Hihi!”
( Ja blondinbella, du är  unik  som får dansa pardans REDAN som 18 åring!
Proffsdansarna i programmet har säkert inte övat mer än ett par år! )

Aagh, det måste vara påfrestade att vara så påklistrat käck hela tiden…. Ger mig fasen på att hon kommer dyka upp i nåt annat program på lördagar nu som man inte lyckas undkomma!

 

Jaaa jag har tråkigt!
Och jaa jag stör mig på über-käcka människor i tv!
Skyller på hormonerna ;)

0 kommentarer: