CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11 januari 2009

[ Sömnbrist och Barnprogram ]

Upp å ner upp å ner har jag sprungit inatt var det inte för att tömma blåsan(ursäkta) så var det för att söva Hampan som vaknade stup i kvarten... Å va de är träligt när det är såhär. Jag sover så pass dåligt om nätterna ändå så jag behöver inte vakna fler ggr än vad jag gör :(
Halv 9 vaknade Hampe för att gå upp. Han skriker då "MMAAAAMMMMMMAAAA!!!" så högt han bara kan, de skär genom väggarna nästan. Grannarna måste ju tänka ett och annat. Tur han inte skriker så ofta! Sen är det Bompa eller något annat barnprogram som gäller och idag behöver jag inte pina mig igenom det för just nu är det Nalle Puh! Jag älskar Nalle puh! Inte så mycket som tryck på kläder och dyl. men på tvn är de underbart! Tacka vet jag barnprogram från den gamla goda tiden.. ;)

0 kommentarer: