CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

06 januari 2009

[ Inte riktigt på topp ]

Det svänger från dag till dag. Ena dagen är jag jätte pigg och känner mig inte alls besvärad av nåt, jag donar, vill hitta på saker och suktar efter god mat. Andra dagar känner jag mig helt klubbad. Vill bara ligga i soffan hela dagen, känner inte för nånting och är inte alls sugen på att äta. Allt ömmar och huvudet känns så tungt. Idag är det en sån dag. Igår var det tvärt om. Men jag antar att det är normalt det med som allt annat i detta 'tillsånd'...

På fredag fyller Kriss år. Ska bjuda över lite släkt å vänner på kalas! Ska försöka ge mig iväg å köpa nya gardiner till vardagsrummet innan det. Vill städa bort julen här hemma nu, de var ändå ingen julstämning här när inget var klart. Men nu ska de bli lite vårfint istället. Japp, efter jul då blir det vår vet ni! ;)
Längtar verkligen till våren.
Mars kunde de gärna få vara nu!


1 kommentarer:

Anonym sa...

Har också så smått börjat ta bort julen men jag hade ju inte så mycket heller. Trots att vi har ganska dryga månader framför oss så går vi mot ljusare tider, bara det kan ge lite energi.

Massa Kramisar