CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

25 januari 2009

[ Shoppingtrip ]

Igår åkte vi en sväng till Tollhättan. Jag, Hampe Kriss, “farbror Daniel” och Jocke. Daniels idé var att vi skulle besöka Junkyard.se, det gjorde vi. Huga så dyrt det var där! Lite besvikna gick vi därifrån och fick syn på en outlet butik alldeles bredvid, så vi gav det en chans! Åh vilket paradis! Tror vi var där inne i över en timme och “bläddrade” ibland alla kläder. Det fanns hur mycket som helst och jag lovar att “Goldmine Outlet” kommer få fler besök framöver!
Kunde ha spenderat hur mycket som helst… Om jag hade hur mycket som helst ;) Men jag lyckades hålla det till 3 par tröjor!
Och inte att förglömma så fick jag dom här ursnygga dojjorna av älskling! Me love! <3

PICT0993

Idag får vi besök av en kompis till Kriss från skövde, med sambo och vovve. Kriss ska tydligen tatuera honom! Jah, det är tur att jag inte behöver ha nånting med dedär att göra ;) Men det ska ju bli spännande att se!
Annars blir det nog jättelugnt. Det ösregnar ute. Så tror inte det blir nån lekpark idag. Vet inte vart den där snöstormen som var utlovad tog vägen… Men det hade väl inte varit nån höjdare de heller iofs.

 

Later!

1 kommentarer:

Anonym sa...

En lite missvisande bild. Trodde att Hampan fått nya skor =). De ser så små ut och du har ju inte stora fötter men SÅ små.

Nu är det inte långt kvar!!!

Massa Kramisar