CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11 januari 2009

[ Söndag ]

Det har varit en lugn dag på Hindsbogatan idag... Eller ja, halva dan var vi borta iofs. Har varit och träffat en tik som ev ska paras med Ozzy. En jättefin och mysig pitbull tjej! I huset fanns även ännu en pit, en stilig kille och en supersööööt liten rottis valp. Åh man blir sjuk. Men SKA inte ha en till vovve nu, de går inte! :( Bebis först och massa tid med den... sen får vi se hur det ser ut, hur vi bor och så vidare... Men drömma kan man ju!

Lyckades hålla Hamp vaken till 20 idag! de e inte illa pinkat ;) Hoppas han sover lite längre imorn, till halv 10 hade varit perfa. Som han jämt gjorde förr... Och att han inte vaknar så många ggr i natt! behöver min sömn nu känner jag... Å just därför ska jag ta och lägga ner här för ikväll och gosa ner mig i bingen!

Natti!

1 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon!

Hoppas du/ni sovit bra i natt och att ni fått en sovmorgon. Min morgon började 5.30 av blåst men 5.45 startade klockan. Vintern/snön snart borta, 6 grader på morgonen och blåst tär.
Massa kramisar