CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20 januari 2009

[ Lite sjukstuga ]

Idag är det lite hängigt i fam. Hedblom/Andersson… Eller Anderssonen han sover så vet inte hur det är med honom, men jag känner mig lite seg och har väldans ont i halsen, å Hampeluren han har feber han. Det är ‘peppar peppar’ inte ofta han är sjuk. Snarare aldrig skulle jag säga… Jag tror att jag kan minnas att han varit sjuk 2 eller 3 ggr på 1 ½ år! Och då har han varit rejält sjuk i magsjuka bara en av de gångerna!

Hampus är givetvis lite hängigare idag än andra dagar, men han är då i farten iallafall! Fram och tillbaka springer han. Går och lägger sig i soffan en liten stund då och då men sen är han uppe å far igen. Å ja, de är ju iallafall positivt. Hade han legat deckad hade jag blivit orolig. Det är nog bara nån förkylning eller så på g!

I morgon är det bara en vecka kvar tills vi åker. Wii!
Gud va ja tjatar, låter som jag ska på lyxsemester till Bali eller nåt ;) Men jag längtar verkligen Hem!

På lördag ska Kriss åka till Morten i Hjo och tatuera sig…
Å jag, jag är inte alls avis… INTE ALLS!    *grrr*
;) Nädå… jag står nog ut att vänta ett antal månader , men det gnager lite i mig måste jag erkänna! :)

Nä dax för lite mat kanske. Kurr kurr säger magen!

Later!

0 kommentarer: