CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

05 november 2009

[ Uppsagt ]

Idag var det sista dagen jag lämnade Hampus på dagis. På det där dagiset iallafall. Tänker inte ha det så här. Fick trösta honom länge innan jag kunde lämna honom.
Varför lämnade jag honom över huvud taget idag egentligen?! Åh :(
Såg även något som jag kanske inte borde sett idag när jag satt i kapprummet… Har haft dåliga vibbar sen första dagen.
Ska hämta honom snart iaf! Allt var bra när jag ringde.
Förhoppningsvis så får vi lit rätsida på våra vardagar igen nu.
Han kan kanske börja äta normalt igen och få sova ut.
Han är även förstoppad hela tiden. Kan gå flera dagar innan han gör “det stora” och ibland får jag till och med laxera honom.
Han har aldrig varit så innan, det började efter han börjat på dagis.
Kanske inte alls har med det att göra men kan inte låta bli att fundera… Mammas lilla kille! <3
Vi lägger den där tusenlappen på något roligare istället!
Och så gör vi ett nytt försök på dagis efter sommaren när vi flyttat upp. Får hoppas det blir bättre då!

Har även fått höra från människor som vet, att Hampus får allt det sociala han behöver utan dagis. Det känns väldigt skönt att höra.
Vill ju inte hämma han på något vis!

0 kommentarer: