CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 november 2009

|| Så trött, så trött…

Ingen skillnad här hemma. Hampe har fortfarande feber :(
Vi fick en tid på vårdcentralen… Kl 9, imorgon!
Dom hade lyckats dubbelboka hela dagen idag så det fanns inga tider alls. Bra jobbat!
Ska iallafall hålla koll på febern och pytsa i Hampus så mycket vätska som möjligt tills imorn. Och är inte febern borta när han
vaknar imorgon så åker vi in, annars får vi avboka tiden.
Hoppas, hoppas på det senaste!

Åh jag är såå trött! Klev upp runt 8 igår morse, lyckades somna på riktigt kl 5 i morse och sov till halv 8 ungefär… Sedan dess har jag varit vaken så har sovit max 3 timmar av 37 med andra ord
*puh*
Och inte nog med det, från och med nu och fram till nio i morgon ska jag ge Hampus vatten, varje halvtimme (om inte febern ger med sig eller att han börjar dricka självmant)
Även om jag tycker så fruktansvärt synd om Hampus nu så tycker jag lite synd om mig själv också faktiskt.  Detta är en av nackdelarna med Kriss jobb.
Men, man orkar allt för sina barn!

1 kommentarer:

mamma å Maffe sa...

Vi håller tummar och tår att det går bra för dej i natt. Jobbigt att inte kunna vara i närheten och hjälpa till. Som jag sagt förut: Du är min största vardagshjälte. Älskar dej!

Massa Kramar